Kaikki yhdellä silmäyksellä.

NULL

Techtek UKK

Kysymyksesi vastattu.

Maksuvaihtoehdot

Luottokortti
Pankkisiirto
Paypal

Lisätietoja varten, ole hyvä ja katso palautus- ja hyvityskäytäntömme:
Palautus- ja hyvityskäytäntö

Saat laskun, kun olemme lähettäneet tuotteen.



Voit ladata kaikki laskut ja kuitit suoraan asiakastililtäsi.

Voit myös käyttää chatbottiamme, joka antaa sinulle laskun tilausnumeron ja sähköpostin tarkistuksen jälkeen.

Vaihdot, palautukset ja hyvitykset

Peruutuksesi yhteydessä hyvitämme kaikki sinulta saadut maksut, mukaan lukien toimituskulut (lukuun ottamatta lisäkustannuksia, jotka johtuvat ei-vakiotoimitustavan valinnasta), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluessa päivästä, jona olemme saaneet tiedon päätöksestäsi peruuttaa tämä sopimus. Käytämme hyvityksessä samaa maksutapaa, jota käytit alkuperäisessä tapahtumassa, ellet ole nimenomaisesti suostunut muuhun. Joka tapauksessa et joudu maksamaan mitään maksuja tällaisen hyvityksen seurauksena. Hyvitysten maksua voidaan pidättää siihen saakka, kunnes olemme vastaanottaneet tavaran takaisin, tai kunnes olet toimittanut todisteen niiden palauttamisesta, kumpi näistä ehtoista täyttyy ensin.

Lisätietoja palautuskäytännöstämme saat napsauttamalla tämän verkkosivun alatunnisteessa olevaa "Palautus- ja hyvityskäytäntö" -linkkiä tai seuraamalla tätä linkkiä: Palautus- ja hyvityskäytäntö

Jotta palautuksesi käsittely sujuisi mahdollisimman nopeasti, lähetä tilauksesi tai se tuote, jonka haluat palauttaa, yhdessä laskukopion kanssa seuraavaan osoitteeseen:

Techtek s.r.o.
Smetanova 2359/6
67801 Blansko
Tšekin tasavalta

Palautuksesi nopeampaa käsittelyä varten, ole hyvä ja katso ohjeemme ja apumme palautuksia varten seuraavalta Palautukset-verkkosivulta: Palautukset

Lisätietoja palautuskäytännöstämme saat napsauttamalla tämän verkkosivun alatunnisteessa olevaa "Palautus- ja hyvityskäytäntö" -linkkiä tai seuraamalla tätä linkkiä:
Palautus- ja hyvityskäytäntö

Palautuksia voi tehdä enintään 30 päivän ajan toimituksen vastaanottamisesta. Tämän ajanjakson jälkeen ei ole enää mahdollista pyytää palautusta ja hyvitystä.

Saat lisätietoja palautusehdoistamme napsauttamalla tämän verkkosivun alatunnisteessa olevaa linkkiä "Palautus- ja hyvityskäytäntö" tai seuraamalla tätä linkkiä:
Palautus- ja hyvityskäytäntö

Toimitus ja kuljetus

Tarjoamme useita toimitusvaihtoehtoja. Tarkan toimitusajan osalta, ole hyvä ja katso toimituskäytäntömme:
Toimituskäytäntö

Voit ottaa meihin yhteyttä seuraavilla tavoilla:

Puhelin: +420 604 574 604 (kello 8–15)
Sähköposti: [email protected]
Yhteydenottolomake verkkosivujemme 'Ota yhteyttä' -osiossa: Yhteystiedot
Sivun reunassa oleva chatbot

Voit tarkistaa tilauksesi tilan chatbotimme kautta tai voit ottaa meihin suoraan yhteyttä sähköpostitse [email protected]

Jos olet saanut väärän tuotteen, ole hyvä ja ota meihin yhteyttä sähköpostitse [email protected], käytä 'Ota yhteyttä' -lomaketta 'Ota yhteyttä' -sivulla tai lähetä meille viesti chatbotimme kautta. Liitä mukaan valokuvia saamastasi tuotteesta nopeuttaaksesi prosessia.

Lisää tapoja auttaa

Käytä AI-chatbottiamme tai ota meihin suoraan yhteyttä, jotta ostokokemuksesi olisi miellyttävämpi kaupassamme.

Avaa Chatbot Ota yhteyttä tukeen